مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
۰ نفر

«من قصد دارم چند نفر دیگر را نیز بکشم و آنگاه خودم را به پلیس معرفی می‌کنم»...

قتل

به گزارش همشهری آنلاین،  این تماس تلفنی مردی بود که به اتهام قتل همسر سابق و ۲ فرزندش در نارمک تحت تعقیب قرار داشت اما پیش از آنکه دست به قتل چهارم بزند توسط پلیس دستگیر شد. این عنوان گزارشی جنایی است که روز ۱۳خردادماه سال ۱۳۷۲در صفحه حوادث روزنامه همشهری منتشر شد.

در این گزارش آمده است: این مرد پس از قتل همسر سابق و ۲ فرزندش در خانه‌شان در نارمک متواری شد. او با کلانتری ۲۷نارمک تماس گرفت و گفت من قصد دارم چند نفر دیگر را بکشم و آنگاه خود را به پلیس معرفی می‌کنم. چند اکیپ از مأموران در تعقیب این مرد هستند که با سیم برق زن مطلقه و ۲فرزندش را نخست خفه کرد و سپس رگ گردن آنها را با چاقو برید. همسر سابق این مرد به نام پروانه ۶سال قبل از او متارکه کرده بود.

قتل همسر سابق و فرزندان در نارمک

نکته قابل توجه در این گزارش و گزارش‌های جنایی آن زمان، تشریح جزئیات دقیق جنایت و صحنه‌های دلخراش بود. چیزی که این روزها دیگر مرسوم نیست و رسانه‌ها معمولا از ذکر جزئیات دلخراش پرهیز می‌کنند.

در توضیح این خبر آمده است: دزدان موتورسوار ابتدا اتومبیل فردی که مسافر اروپا بود را پنچر کردند، سپس راه عبور او را بستند و با حمله به او، معادل ۲میلیون تومان پول و ارز از او به یغما بردند.

کد خبر 763548
منبع: همشهری سرنخ

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha